Стан організації харчування

Аналіз організації харчування у ліцеї за лютий 2021 року

На виконання  плану роботи ліцею  адміністрацією протягом лютого  2021 року проводився аналіз роботи їдальні та стан забезпечення учнів колегіуму гарячим харчуванням

В ході вивчення було проведено перевірку санітарно - гігієнічного стану  їдальні, щоденний облік дітей охоплених безкоштовним харчуванням та облік кількості дітей,які потребують гарячого  харчування, дієтичного харчування, дотримання режиму і графіку харчування дітей.

Перевіркою встановлено :

1.     Вартість  готових порцій  на  період перевірки : 8 грн 50 коп  (пільговий фасований сніданок для учнів поч.класів), 14  грн.00 коп ( пільговий сніданок для учнів старших класів) , 16 грн   ( сніданок з ПДВ)  .

2.     Режим харчування дотримується згідно до затвердженого режиму роботи ліцею під час карантинних обмежень із забезпеченням всіх норм та вимог .

3.     У ліцеї  отримують пільгове безкоштовне харчування  62  учні . Серед них 4  учнів  -  сироти та позбавлені батьківського піклування 11  учнів – з малозабезпечених сімей.

Відповідно рішення Кременчуцької міської ради від 02.03.2020 року № 318 «Про затвердження Порядку харчування дітей, батьки яких, або особи, що їх замінюють, є учасниками бойових дій або загинули в зоні проведення антитерористичної операції, забезпеченні її проведення», в ліцеї  харчується 40   учнів

  Щоденно ведеться облік учнів, що отримують пільгове харчування.

Санітарний стан обідньої зали їдальні , посуду знаходиться в задовільному стані, відповідає нормам та вимогам. За столом одночасно харчується 4 учнів

 Здійснюється  систематичний контроль за організацією харчування у закладі, що включає перевірку санітарного стану харчоблоку, оцінювання якості продуктів харчування та продовольчої сировини відповідно до вимог чинного законодавства, дотримання технології приготування страв згідно технологічних карток, видачу готових страв учням, згідно меню-розкладки, дотримання правил особистої гігієни персоналом.

У ході перевірки виявлено: уся необхідна документація заведена.

Накладні оформлені належним чином.

Оформлено куточок з інформацією про графік видачі їжі, графік чергових учителів у їдальні на перервах.

Правильно оформлена сертифікація отриманих продуктів, забезпечуються необхідні умови та терміни зберігання продуктів, технологія приготування їжі.                 Відповідно до  вимог ведуться журнали якості сирої та готової продукції, журнал здоров'я.

Меню-розкладка складається завідуючою виробництвом Гончар Ж..А. на кожний наступний день відповідно до наявності продуктів харчування, з урахуванням примірного двотижневого меню, перевіряється дієтсестрою та затверджується директором закладу.

Харчування різноманітне( у рамках меню) : діти отримують рибу, м'ясо, овочі, сир твердий, , крупи.

Окремим розділом подається меню дієтичного харчування. Постачання продовольчих товарів здійснюється у відповідності до заключений договорів.

Асортимент шкільного буфету відповідає діючому Санітарному регламенту

Санітарний стан харчоблоку та підсобних приміщень задовільний. Працівники їдальні дотримуються санітарно-гігієнічних норм, вчасно оформляють медичні книжки, забезпечені спецодягом.

Харчоблок закладу забезпечений миючими та дезінфікуючими засобами. Моніторинг технологічного обладнання (холодильного, механічного, теплового), столового і кухонного інвентарю, посуду виявив робочий стан обладнання та задовільний стан інвентарю.

Потребує чистки вентиляційна система ( оформлено замовлення щодо її профілактичного огляду та чистки)

Систематично на  сайті колегіуму оновлюється  сторінка       « Шкільне харчування», де висвітлюються актуальні питання: режим, меню, поради.

Було проведено опитування серед батьків та учнів щодо організації харчування у закладі( результати опитування розміщено на сайті).

Немає коментарів:

Дописати коментар